Monday, August 2, 2010

Sejarah 1.8.2010...

Posted by Pencari kehidupan hakiki at 10:38 AM
Assalamualaikum...
Kepada pembaca blogku yg setia..wah..(ada ke org bace) hehehe..
Pejam celik pejam celik kejap je dah masuk bulan 8..
dan dah nak abis bulan Sa'aban..bulan yang mulia..
Habisnya bulan Sa'aban, datanglah bulan Ramadhan..Ahlan wasahlan Ya Ramadhan..
Minggu depan dah masuk bulan puasa...
Kedatangan bulan yang amat suci..
Bulan yang penuh dengan keberkatan..
Selalunya kita membuat persiapan untuk bulan syawal..
so, bulan ramadhan kali ini anda buat persiapan tak??
Bulan puasa kali ini..aku cukup bersedia
dan bagiku bulan puasa kali ini cukup bermakna..
kerana Allah sudah memakbulkan doaku saban hari..
Benar Allah akan menunaikan janjinya kepada umatnya
cuma yang membezakannya cepat atau lambat..
Aku pasrah dengan setiap ujian yang Penciptaku berikan padaku..
bagiku ianya jalan untuk aku lebih bertakwa
mungkin sebelum ini..aku lalai dalam mencari redhanya..
insya Allah..azamku Ramadhan kali ini
aku ingin mencari dan mencapai redha Illahi yang paling Maksimum..
Insya Allah..
Barakallahufih..



0 comments:

Post a Comment

 

PERSIngGaHan TeraTAkKu.. Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez