Sunday, August 1, 2010

Episod 3

Posted by Pencari kehidupan hakiki at 10:44 PM
sambungan episod 2...hehhe..


Ya benar..aku xbetah menghampirinya tanpa bimbingan dan tunjuk ajar darinya..
Melalui tunjuk ajar darinya..
aku mula mengenal apa erti kehidupan..
kadang kala..apabila aku tersilap langkah..
dia membetulkan kedudukan langkahku tanpa membiarkan aku bersendirian..
aku terasa amat memperlukannya pada ketika itu..
kini..aku semakin memilikinya..
semoga pencarianku dalam Redha Allah...
aku akan terus mencari dan membinanya dlm redha Allah
supaya akan mendapat cinta Abadi..
Insya Allah..


Renungan bersama:

Jangan mudah putus asa..kerana putus asa membawa kegagalan..
orang yang gagal akan cepat putus asa..
tpi org yang berjaya akan terus mencuba walaupun menemui kegagalan..


TAMAT..


0 comments:

Post a Comment

 

PERSIngGaHan TeraTAkKu.. Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez