Saturday, March 13, 2010

REncANA HARI InI..hehehe

Posted by Pencari kehidupan hakiki at 9:44 PM
Assalamualaikum w.t.b...
ari...em kenape erk ngAN arini???aku ditinggalkAN bersendirian di RUMAH nie...wa...
sedih gitu...hehhee.kalau nk cite sorg 2 dak umah aku nie..memg kelakor..hahaha..
tpi..2lah manusia..ragam macam 2..
dri ragam 2lah kita kenal erti kehidupan..lau x, xjdilah aku BUDAK KAMPUS..
erm..hari 2 minggukan..time 2 nielah sume org amik kesempatan tok buat aktiviti masing 2..
aku??nk wat aktiviti ape??hahah..tido, asingmnt, 2 jelah..
nk dating???xde org nk ajak dating ngn akulah..hahah...
lawak betol...
k ar..nk SOLAT ZUHUR..nti aku sambung lik..illaiqa'

0 comments:

Post a Comment

 

PERSIngGaHan TeraTAkKu.. Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez