Friday, March 12, 2010

MALaM yg HeNing...

Posted by Pencari kehidupan hakiki at 12:07 PM
org yg akan bace blog aku nie mesti ckp..
aku wat blog tok luahan rase ke..

memg betolpun..
aku wat nie tok luahan rase ati ati..
malam nie..aku rase sedih sgt..
xtaulah nape..xde angin xde ribut..
pas solat td..aku rase cm nk menangis..
terase diri ni kerdil sgt..
mugkin gak salah 1 sebbnye..
aku rindukan seseorg..



seseorg yg aku pendam perasaan 2 sehingga 
skrg..
org 2 xnk tahu..
sehinggalah akan ade mase yg Allah izinkan..
jika masa tersebut..
adalah untuk aku n die..
aku tau aku xpandai berkata 2..
tapi..biarlah..
akn ku tunggu masa tersebut..
walaupun ku tahu..ianya berakhir..
dengan penyeksaan yg menyakitkan...


ungkapan ni khas aku tujukan untuknya..
"i am really miss him..but if that person know that i miss him..but not cz this person have their another person to miss...;-("

0 comments:

Post a Comment

 

PERSIngGaHan TeraTAkKu.. Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez