Saturday, March 20, 2010

JanGan BerSedIh..

Posted by Pencari kehidupan hakiki at 11:31 AM
Asslamualaikum sahabat...
malam nie..aku bertungkus lumus nk siapkan soalan audit..hehehe..isnin nk antar.. so nelah pulun malam nie abis-abisan..sebab esok aku nk g jejalan..wah...wah..ngn sape2..ngan sahabat yang aku ingin kenali hati budinya..
moga Allah permudahkan urusanku..banyak yang aku pelajari darinya..
sikapku n segala keperibadianku serta agamaku sering die tegur sekiranya die tidak berminat dengan caraku..
aku terimanya dengan baik dan hati terbuka kerana aku yakin bahawa tujuannya adalah untuk memberi bimbingan kepada diriku ke jalan yang diredhai..aku menerimanya..
daku teringat dengan sebuah hadis Qudsi yang bermaksud

Allah berfirman...
"Aku bersama sangkaan hamba-Ku terhadap-Ku, maka bersangka tentang-Ku apa sahaja yang kamu ingini'
oleh itu kita hendaklah bersangka baik pada Allah...keran Dia maha mengetahui yang terbaik buat kita..
mudah-mudahan hadis Qudsi ini menjadi pedomen dalam hidup kalian...amin..


0 comments:

Post a Comment

 

PERSIngGaHan TeraTAkKu.. Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez