Sunday, August 1, 2010

Tanggal 1/8/2010 (episod 2)

Posted by Pencari kehidupan hakiki at 11:22 PM
perkara KEDUA yang aku temui ialah nilai pengorbanan dalam perhubungan..
ada diantara kita tidak mengerti apa sebenarnya nilai pengorbanan tersebut..
aku temuinya dalam seorang insan yang bagiku cukup teristimewa..
walaupun aku xmampu ucapkan dengan kata-kata..
ketahuilah wahai Insan tersebut..
kamu cukup bermakna buatku...
akan ku abadikan tarikh ini dalam memori idupku,,
aku tidak akan pernah cuba untuk sekalipun mengaburkannya..
aku harap dikau jua begitu..
bagiku ianya sgt bermakna..
ketahuilah wahai insan tersebut..
bahawa aku takut untuk kehilanganmu...
sabarlah wahai sayang..
doalah akan kita sentiasa dalam lindungan dan payungan Allah..
doalah sayang akan Allah sentiasa memberkati hubungan ini..
Terima kasih sayang kerana bagiku..
aku xmampu menilai segala pengorbanan dan kasih sayang yang dikau berikan padaku..
tegurlah aku andai aku melakukan khilaf..
andai aku membuat hatimu terguris..
maafkanlah daku..
janganlah engakau pergi begitu jauh dariku,..
kerana aku kini tiada keyakinan tanpamu di sisi..
aku akan terus bersamamu andai Allah mengizinkan kita bersama...
doalah sayang..
Amin..

0 comments:

Post a Comment

 

PERSIngGaHan TeraTAkKu.. Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez