Thursday, August 5, 2010

Kebahagiaan yang aku temui..

Posted by Pencari kehidupan hakiki at 4:54 AM
Assalamualaikum..
kalimah suci menjadi pemulaan perbicaraan hatiku ini..

Hari ini aku temui sebuah kebahagiaan yang bagiku amat bermakna..
Aku tahu ianya amat sukar untuk aku gapai..Namun jika Dia izinkan untuk ku gapai,
akanku cuba menggapainya walupun ianya sukar untuk dimiliki..
kegembiraanku jelas terpancar tanpa aku ragui..namun kerana Takdir yang
telah Engkau tetapkan..aku pasrah..
aku akan sentiasa menerima setiap yang engkau berikan padaku...
doaku cuma satu..
andai ianya miliku..dekatkanlah aku dengannya..
namun jika dia bukan milikku..pisahkanlah aku dari kekecewaan..
Amin..

0 comments:

Post a Comment

 

PERSIngGaHan TeraTAkKu.. Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez