Sunday, August 1, 2010

Pendaklianku di teruskan.........(episod 2)

Posted by Pencari kehidupan hakiki at 8:16 PM
sambungan... episod 1..hehe
Aku bersyukur dengan Kurniaan yang Allah berikan padaku..
Setiap hari aku berdoa 
agar Allah temuakan daku dengan seseorg yg dapat membimbingku kelak...
Setelah pertama kali ku gagal..
Aku teruskn jua pencarianku..
walupun pelbagai halangan aku temui..
pelbgai cabaran harus aku lalui..
pelbagai cubaan godaan dunia aku lalui..
aku teruskan jua
walupun kadang-kadang aku putus asa..
kadang-kadang aku tersadung dan terjatuh...
namun aku bangkit semula dari kegagalan itu
Matlmatku satu..
Hanya untuk masa depanku agar aku tidak terus hanyut
dengan cubaan duniawi..
yang xmungkin dapat aku atasi
 sekiranya tiada bimbingan dari insan tersebut..
melalui nasihatnya..
aku cuba untuk mengenali dunia ini...
hari demi hari..
aku semakin akrab, aku semakin memahaminya..
aku kagum dengan kesabaran dan ketabahannya..
aku semakin menghampirinya..
namun aku xbetah mendakinya tanpa tunjuk ajarnya...







0 comments:

Post a Comment

 

PERSIngGaHan TeraTAkKu.. Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez