Friday, May 14, 2010

Cinta...

Posted by Pencari kehidupan hakiki at 8:41 AM
Saat ini ku sendiri
Sepi terasa dihati
Ku tatap rembulan
Kau ada disitu
Kau tertawa bahagia
Namun bukan bersamaku tapi bersama insan lain
Tiada yang tersisa
Kau lepaskan semua cinta kita begitu sahaja
Mengapa kau tinggalkan aku
Tanpa satu kata untukku
Mengapa kau buat begitu
Kau lupakan semua
Kau lukai hatiku
Kau kecewakan aku dengan semua janji-janji mu padaku
Tiada dendam dihatiku
Namun aku tak mengerti
Bukankah kau janji untuk menjaga semua cinta kita
Berjanji mempertahankan hubungan kita itu bersama-sama
Namun,
Mengapa kau tinggalkan aku jua tanpa satu kata untukku
Mengapa kau buat begitu... .kau lupakan semua... ..
KAU LUKAI HATIKU... .KAU KECEWAKAN AKU... ..

'separuh jiwaku pergi... memang indah semua... tapi berakhir luka...
kau main hati... dengan sedarmu... kau tinggal aku...
benar ku mencintaimu... tapi tak begini... kau khianati hati ini... '

0 comments:

Post a Comment

 

PERSIngGaHan TeraTAkKu.. Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez