Wednesday, May 12, 2010

assalamualaikum pembuka bicara...

Posted by Pencari kehidupan hakiki at 8:22 PM
assalamualaikum pembuka bicara...
setelah berbulan-bulan aku tidak menghadap blog ni...akhirnya..
hari ini aku memberi ruang untuk diriku aktif kembali dengan blog ini....
alhamdullillah..aku kini berada di rumahku di banting selangor..
aku bercuti selama 2 bulan lebih..
dalam tempoh tersebut..aku dan keluarga akan membuat persiapan untuk mendapat menantu lagi..
akakku yg ke-4 akan melangsungkan perkahwinannya pada 12.06.2010..
tarikh tersebut merupakan hari ulang tahun kelahiranku..hehhe..
tarikh tersebut akan menjadi ingatkan kepadaku seumur idop..
dalam bulan ini juga aku berpeluang menyambut kelahiran dengan anak buahku yg tersayang iaitu
MUHAMMAD AHNAF BIN KHAIRUL SYAHMI..
umurnya meningkat ke  tahun..
besar dah die..hehhe


0 comments:

Post a Comment

 

PERSIngGaHan TeraTAkKu.. Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez