Saturday, March 13, 2010

PERisTiwA HaRi Ini...

Posted by Pencari kehidupan hakiki at 1:17 AM

hari ini dalam sejarah....
kenapa dengan hari ini dalam sejarah???
jeng jeng..fuh..arini sebnrnya...
sebenarnya..aku keletihan teramat sgt...
waaaaa....nk nangis..kepala nk pecah dah..hehehe
ingatkan dah xkena blajar LAW(undang-undang) duniawi semata2..
tpi sem niepun ne wat LAW gak..
tpi kali nie bukn Undang 2 dalm perniagaan..
tpi kali  ni undang 2 dalam pendapatan percukaian..
senang CERITA UNDANG 2 PERCUKAIAN PENDAPATAN 1967..
di MALAYSIA...aku ne bace buku tebal 2....
waaaaa....
dugaaan sungguh sem nie...
aku ngn rakan 2 kepenatan....
bayangkn..haaha..BAYANGKAN APE ERK????
baygkan kami (aku, naza, salnie, diba n siti)...
ne BERTAPA kat LibRARY 2 seharian...
dri pagi sampai PTG aku XMKN APE2..
tepat kol 4.15..kami kepenatan..
so, KAMI wat keputusan tok benti...lau x..pengsan gak kat c2...
dahlah masing 2 xmakan  ape 2pun lgi..huhuhu...
letih 2...pas2 diorg wat keputusan...kita sambung lik wat LAW ni..KOL 6 PTG..
kat ne erk?? UMAH ketua kamilah..KETUA???
memang lehpun..hehehe..
jap lgi nk sambung lgi..dugaan 2...
pas2..aku lik ar umah..cm diarikan aku wat blog nie...hehehe..tpi seronok lak..aku lik umah..tgok sume dak umah aku xde lak..sunyinye..waaa..ne tinggal..hehehe...
rupanya..diorg g pasor malam..hehehe...k ar nti jap g aku sambung k..
nk solat jap..hehehe..
ASSALAMUALAIKUM..

0 comments:

Post a Comment

 

PERSIngGaHan TeraTAkKu.. Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez