Friday, March 12, 2010

KENaLi DiRikU...

Posted by Pencari kehidupan hakiki at 6:29 AM
AssAlaMUAlaikum...
Setelah lama aku x updated blog ni..
aku wujudkan blog niepun tok luahkan rase hati...
Yela..Nk luahkn kat sahabat or kwn 2...
kadang 2 mereka xleh terima..
so, blog nilah tempat luahan rase..
uhuhuhu..
ok..penat dah mulekan mukadimah nie..hehehe...

Setelah berminggu 2 aku siapkan asingmnt yg dberi pensyarah2..
fuh!!!!..akhirnya selesai satu persatu...
hehehe..walaupunlah xabis lgi semua..
tpi..berjaya gak ar..
hari ini..
hari paling menggerunkan wat aku..
hehehe..yelah wat microteching akaun....
seram gak ar..takutnye nk jdi ckg nie..
2lah org kate jdi ckg nie mudah...
tpi xsemudah yg dikatakan 2...
nk tau mudah or x..cubelah ceburi bidang ni....
heheehe..

dok membebel memang best..hehhee...
sambung lik cite..sal microteching..
erm..akhirnye pada kol 10.30 pagi..
waaaa..aku watlah microteching nie..
dah selesai microteching..mcm 2 comnt dri rakan2 kelas..
ne positif, n negatif...
tapi..aku amik sume 2 sbg inpirasiku untuk jdi seorg PENDIDIK..

PENDIDIK bagaimana??
jeng jeng...hehhee..tggu n lihat..
wallahua'lam....illa'qa..(jumpe lgi..insya ALLAH)



0 comments:

Post a Comment

 

PERSIngGaHan TeraTAkKu.. Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez